perjantai 4. huhtikuuta 2014

Susi-pehmo / Wolf plushie

Tämä oli ensimmäinen työ jonka tein. Opettaja antoi meille vapaat kädet, ja saimme itse valita mitä tekisimme, kunhan se ei olisi mitään liian monimutkaista. Ja minä sitten päädyin tekemään tuollaisen pehmolelun. Olin muutenkin ajattelut että haluaisin jonkun tuollaisen.

This is the first bigger thing I did. The teacher let us do whatever we wanted, as long as it wasn't anything too complicated. And this apparently wasn't, then. I ended up doing that plushie, because I'd wanted something like that for a while already.


Tässä on luonnos, jonka aluksi piirsin vain huvikseni vihkooni tunnilla, kun oli vähän tylsää, mutta sitten se päätyikin työni luonnokseksi.

There's the sketch I drew in the beginning for fun only, when I was a little bored during class. And then it ended up becoming the model picture for my little plushie.


Ja tässä on sitten valmis tuote. Olen aika ylpeä siitä, kun se on kuitenkin ensimmäinen pehmolelu jonka olen tehnyt. Nyt vaan pitäisi löytää ne kaavat tuolle, jotta voisin tehdä toisenkin... Mutta kun pitäisi siivota mun kaappi koulussa ja en jaksa tehdä sitä. Ainakaan vielä.

And this is the finished product. I'm pretty proud of it, since it is the first plushie I've ever made. Now I'd only need to find the plans for that, so I could make another one too... *sigh* But I'd need to clean my locker at school in order to find it, and I'm too lazy to do so.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti